Thursday 12 February 2015

Kembali ke Blog

Rasanya saya akan aktif semula upload Dan menulis. Cerita tentang upload gambar masakan. Saya ada menerima kata kata sinis sakit jiwa. Tapi tak meng apa mana tau satu hari saya boleh buka restoran makan an di Paris. ๐Ÿ˜. Siapa tahu , kerana suka ambik gambar makan saya suka hidangan yg menarik untuk family. Banyak saya perbaiki tentang masakan. Apabila sudah passionate apa yang di masak pasti menjadi. Baru baru ini lasagna saya dilike food hunter dari Brazil di INstgram. Rasa keterujaan. Saya tiada niat untuk war war tapi lebih kepada memberitahu wanita yang kita boleh dan pandai masak jangan rendah Diri. Cuma untuk saya share recipe saya tak sempat menulis. Lihat lah YouTube blogger masakan , banyak receipe2 mereka. Lihat Talian Hayat blog saya. Saya lebih menulis memberi sokongan Dan inspirasi dengan gambar masakan saya. Akan saya upload gambar gambar masakan saya.

No comments: