Sunday 24 June 2012

Laksa Perlis Tepung Beras Mutiara

Nukilan Potret PelangiNurul@info

Seindah pelangi begitulah juga indahnya hidangan saya untuk famili hari cuti ini.
 Ilutrasi yang begitu menyentuh hati saya, saya hidangkan laksa Perlis dan kebetulan
 kids teringin air lemon tea, jadi saya hidangkan ais lemon tea Boh sebagai menu sampingan menarik hari ini.
Terima kasihkepada Bonda mertua Hjjh Chom yang tidak jemu-jemu mengajar saya menu ini.
Tepung Beras ini dikirimkan dari Perlis kerana tepung beras di Kuala Lumpur tidak original dan laksa beras
tidak akan jadi. Jadi saya namakan laksa ini sebagai Laksa Perlis Tepung Beras Mutiara.


 Proses kuah laksa


Ringkasan Laksa Tepung Beras




Potret PelangiNurul Laksa Perlis Tepung Beras 
Ilutrasi Potret shepia yang saya abadikan untuk kenangan famili


No comments: