Sunday 21 February 2016

Musim Panas Angin Monsun Timur Perlis

Cuti CNY lalu saya menghabiskan masa di perlis.  Cuti panjang saya banyak habis kan 
Family mertua.  Banyak sebab yang membuat saya banyak menghabiskan masa disana. 
Mengembalikan masa anak kepada haknya. Saya tidak memilih ten tang percutian.
 Hidup kita hanya persimpangan sementara, 
Sekurang2 nya bila pertanyaan masa, saya telah cuba memenuhi. Penerimaan orang lain
atas pendirian saya terpulang hak individu2. Selalu balik membuat orang kekadang 
jemu☺️. Perjalanan ke utara mengambil masa dari 6 ke 12 jam ( massive traffic). 
Pictures ini saya ambil ketika musim panas angin timur; cuaca panas, ber angin kuat;
Layang-layang terbang tinggi; anak2 malahan dewasa amat teruja. Sarang burung pun 
jatuh kerana angin kencang. 

































No comments: