Saturday 7 July 2012

Masih mencari ilmu blog..

Hingga ke hari ini , saya masih mencari widget2 menarik. Ada yang berjaya dan ada sebaliknya. Jadi setting ada yang tidak sesuai akan ditukarkan nanti. Ermm terutama setting windows heading+tabs. Masih gagal customize macam yang saya inginkan...saya nak buat macam utusan online...html mungkin ada Java sikit..Kalau tidak berjaya juga saya akan kena kursus sikit dengan pakar-pakar IT yang saya kenal. Mereka ini golongan bijak pandai , tapi sebab sibuk kerja sukar juga nak dapat talian hayat. Banyak lagi gambar2 enjoy yang tak diupload. Tak kurang juga untuk ruangan "rumahku shurgaku" masih underconstruction. Jikalau saya sempat saya akan senarai kan nama2 blog yang saya lawati. Terima kasih terlebih dulu, terutama chef-chef blogger. Wah anda memang hebat!
BTW, menu saya malam ini 'western foods' ala kelas chefasma@blogspot.com culinary studio. Tak sabar nak sharing gambar happy itu.

No comments: